Trailblazers

24 maart 2019 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Ik had al veel eerder een blog moeten maken, maar ik heb werkelijk waar gewoon geen tijd (en zin). In de tussentijd heb ik namelijk best wel weer wat dingetjes gedaan.

Laat ik dan maar eens beginnen met mijn nieuwe (en laatste) trimester. Mijn eerste uur, heerlijk wakker worden, geen stress, als ik 5 minuten te laat ben maakt toch niks uit en help Bell met vanalles. Waar we nu vooral mee bezig zijn is Every 15 minutes. Weet je nog dat ik dat in mijn volgende blog zou uitleggen? Ja, nouja http://youtu.be/ToGTKxKg2vY bekijk dit filmpje maar eens. Dan zie je gelijk wat ik mijn tweede uur doe, hawk news! Natuurlijk filmde we dit precies de dag na de trailblazers (vertel ik zo over), dus was ik mega moe, maarja. Ook zie je Hailey and Miguel in Hawk News. Ja, ze zijn mega saai zoals je ziet en we proberen ju meer enthousiaste mensen in Hawk News te krijgen. Waarom ik niet? Wie weet kom ik nog wel een keertje langs :). Mr Miller voor Hawk news is ook echt super leuk en super chill. Zo hebben we ook een scaventure hunt in de school gedaan. We moesten allemaal random foto's maken en degene die uiteindelijk de meeste punten scoorde kreeg koekjes. En ja, ik kreeg koekjes ;).

Track is dan ook eindelijk begonnen en mijn eerste meet (wedstrijd) heb ik ook al gehad. Eerste paar dagen trainen was in de sneeuw, lekker een discus gooien en later proberen te zoeken in bijna een halve meter sneeuw. Mijn eerste meet deed ik Javeline, speerwerpen. Alleen de top 2 ging, maar als je maar 2 meiden heb die jav doen, ja dan gaat ook iemand die heel slecht is, ik dus. Gelukkig was ik niet de enige en gooide sommige meiden nog slechter dan ik ;). Tuurlijk deed ik wel mijn best en heb ik het wel naar me zin gehad. Het was wel een hele lange dag wachten, maar mijn gezicht heeft wel een lekker kleurtje gekregen. Een hapve meter sneeuw gingen we opeens naar lekker weer.

Ook ben ik naar een basketbal wedstrijd geweest met Deca. Go Trailblazers! We zijn naar Portland geweest, ik heb een waterval gezien, ben wezen shoppen, we hebben een tour gehad in het stadion en uitleg gekregen over internships en de marketing van alles en als laatst natuurlijk de basketbal wedstrijd. Ik was rond 2 uur s'ochtends terug en mijn wekker ging gewoon weer om 6 uur. Wat is het toch fijn dat mijn eerste uur een close groep mensen is, die een early verjaardagsfeest voor Bell hadden georganiseerd voor dat uur, omdat ik en Bell beide helemaal kapot waren natuurlijk. En hoe wil je een business runnen (zo noemt Bell ons eerste uur) zonder de manager (miss Bell dus) of de co-manager (assistent, ik dus).

Zo heb ik ook nog een verjaardag van een van de andere exchange studenten gehad. We hebben gehigh tea'd. Super gezellig. En ik ben ook al wezen shoppen voor een promdress. Nog geen succes helaas. Maar mijn vriendin waar ik mee ging, Rachel, vroeg aan me of ik mee wilde naar haar kerk voordat we gingen. Uhhh, oke denk ik. Nou verschrikkelijk, echt niet mijn ding. Gelijk iedereen wilde me overtuigen van hun geloof en daar ben ik gewoon niet zo van. Ze heeft me daarna het dorpje laten zien waar zij vroeger woonde. Nou, echt helemaal niks. Het leek wel een spookstad. Heerjansdam is gigantisch vergelijken met Lind.

Natuurlijk heb ik mega veel foto's en filmpjes, ik heb namelijk ook een soort fotoshoot gedaan en die ga ik ook echt nog plaatsen. Maar daar heb ik nu even nog geen tijd voor. Het komt, echt waar! ;)

1. Angela Sinterniklaas.:
    25 maart 2019
    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin heb. En wat heb je het daar druk hoop dat je ook heel erg kan genieten daar maar dat zal vast wel. Volgende maand april zal ik je missen in de tent Koningsdag . Maar dat maken we misschien volgend jaar wel weer goed. Geniet van je tijd daar en ik kijk al weer uit naar een nieuw verhaal. Groetjes angela
  2. Petra (muttie):
    28 maart 2019
    Druk, druk, druk......maar je geniet ook volop begrijp ik. Nog veel plezier de laatste maandjes in de VS en ben benieuwd naar je promdress ;)
    xxx