YEASS

4 september 2018 - Pasco, Verenigde Staten

IK DANS MEE MET DE VOLGENDE WEDSTRIJD!!!

Vandaag had ik weer danstraining. Ik had er totaal geen zin in, had een beetje een slechte dag en we hadden straftraining. Straftraining doordat we te laat klaar waren met haar en make-up vrijdag bij de vorige footballwedstrijd. Straftraining houdt in rennen, rennen, rennen, workouts, rennen, workouts....

Aangezien ik al een half jaar, misschien wel langer niks heb gedaan, lukte het natuurlijk voor geen meter. Maarrrr ik was beter dan sommige andere, dus een beetje trots ben ik wel. Na een mile te hebben gerend in 12 minuten waren we helemaal kapot. Rusten? Nee tuurlijk niet! Had ik gezegd over dat ene meisje die heel slecht was, ja ze heeft maar 1 rondje gerend, inplaats van 4. Door haar moesten we allemaal nog meer en nog langer. Ook hebben we lunches gedaan en gesprint. Ook hebben we kruiwagen gelopen. Nou dat was echt straftraining. Je weet wel die grote footballvelden met een hardloopbaan eromheen. Op die hardloopbaan liggen steentjes. En op die steentjes hebben wij kruiwagen gelopen. Sommige meiden hun handen bloedden en iedereen z'n handen waren helemaal zwart. Ik denk dat mijn handen over 3 weken nog pijn doen en blijf hoesten, want ik hijg als een malle en dan word me keel heel droog. Maakt niet uit hoeveel water ik drink. Ookkk hebben we 3x 2 minuten geplankt na dat alles. Nou ik had er echt geen zin meer in.

Toen gingen we naar binnen, eindelijkkk. Vandaag waren de cuts voor de wedstrijd, wie er wel en niet mee gaan dansen. Ik ken alleen het begin, een klein beetje, dus ik dacht ik kom er toch niet bij. Toch deed ik mijn best, want zo ben ik. Toch moet ik zeggen dat ik heel snel het al opgepakt heb en dat zagen de coaches ook. Er zijn 19 dansers in het team. We werden in 3 groepen verdeeld. Ik moest precies met de meiden die het niet wisten, dus afkijken kon ik ook niet. Ik deed gewoon volluit wat ik kon en de rest, tja ik kwam toch niet in het team. GUESS WHAT BITCH

We moesten op een rij gaan staan en ze riep onze namen. Als eerste zegt ze Dina. Want dat is hoe je mijn naam in het Engels zegt. En het was stil. Huh. Wacht. Wat. IK?? Ik stapte naar voor en iedereen begon te klappen. Ik denk dat iedereen geschokt was, maar ook jaloers, aangezien ik hier net een week ben en hun deze routine al sinds juni of juli kennen. Ik denk dat ongeveer 11 meiden werden gekozen van de 19. 2 mogen niet mee doen door hun cijfers, maar alsnog. Ik moet nu wel elke dag thuis ook gaan oefenen en oefenen en oefenen, want als iemand anders beter word dan ik, word ik er gewoon uitgeknikkerd. Maaaarrr dat gaan we natuurlijk niet laten gebeuren, dus ik blog wel weer over 3 weken als ik tijd heb;).

1. Mels:
    5 september 2018
    Als je niet zulke rode handen had, kreeg je een high-five van me. Gefeliciteerd en succes met de dansoefeningen.
  2. Oma Hoogenboom:
    5 september 2018
    Wat een uithoudingsvermogen heb je Dena !!😅gefeliciteerd en succes met oefenen en jeschoolwerk!liefs van Opa en Oma
  3. Mam:
    5 september 2018
    Yeeeaahhh you're a princess, a superstar...wat een volharding ! Hard work pays off lieve schat. So proud 💖😍. Ben benieuwd naar je tenuetje 😉. Enjoy, liefs mam 😘