What else did I do

26 augustus 2018 - Pasco, Verenigde Staten

Ik heb van alles door elkaar gezegd, maar uiteindelijk niet alles wat ik heb gedaan. Nouja ik ga ook echt niet alles vertellen, want dat wordt ook saai, maar ik ben bijvoorbeeld van de week ook samen met Lexi en haar vriend (Adrian) op pad geweest, twee keer. Hij is ook heel erg lief en zorgt er ook voor dat ik en Lexi closer worden. Elke keer is het een verrassing waar we heen gaan. Vandaag moest ik schoolspullen hebben en vervolgens gingen we zonder dat ik het wist ook schoenen halen en lunchen. We zijn naar Panda Express geweest, ja ik at chinees, twee keer deze week en het was heerlijk, veel lekkerder dan in Nederland. Ik heb twee keer een bowl genomen met rijst, beef & broccoli. Ik kreeg ook een refill. Dat heb je hier overal. Je krijgt een beker en je kan hem vervullen. Het enige wat ik niet snap is waarom ze s, m & L als je het toch kan vervullen. Ik nam mtn dew (mountain) en het was echt heerlijk, het zag er alleen uit als plas, maar iedereen heeft wat. De tweede keer zijn we ook naar Dutch Bross geweest en ik heb betaald. Dat moet ik vaker doen, want ze deden het fout waardoor ik uiteindelijk 10 dollar terug kreeg en maar voor 1 drankje betaalde. We zijn snel weggereden.

Gister heb ik met Lexi, Shannon en de dochter van de broer van Brad geshopt. Brad en Josh (broer van Brad) werken eindelijk aan mij en Lexi's badkamer, want die is nog steeds niet af. De dochter van Josh is echt verschrikkelijk. Ze is 9 en denkt echt dat ze alles kan maken en ze is super arrogant. Maar ik ben geslaagd. Kleding is hier zoveel goedkoper, hoe ga ik over 10 maanden alles mee naar huis nemen?

Sinds ik hier ben hebben we al 2x met zijn alle s'avonds aan tafel gegeten. Voordat ik hier was deden ze dat nooit en kookten ze bijna nooit. Zo heb ik hamburger pie op en gister hebben we een steak op, een steak van 60 dollar, met macaroni salade en een gepofte aardappel. De steak hebben we gehaald bij Cosco. Even nog iets over Cosco. Je kan er zelfs steaks van 100 dollar halen niet normaal. Op elke hoek vind je eten om te proeven, als je honger hebt kan je daar zoveel proeven dat je gewoon vol zit. In de winkelwagens hoef je geen 50 cent te doen, je kan ze dus zo stelen, maar op de winkelmandjes zit een elektrisch ding zodat ze niet gestolen worden. Beetje raar he Cosco. Ik zag ook een fles staan, voor onder de douche, 5 in 1. Wat bedoel je met 5 in 1? Shampoo, conditioner, body wash, scheerschuim en Lactacyd? Je kan nergens normale sla vinden, maar een ceaser salad wel, ook zo raar. Heel veel dingen kan je ook in zakken doen. Bijvoorbeeld die steaks, ze waren al gewoon verpakt, maar je kan er nog een extra zakje omheen doen. Bij elke kassa staan 2 mensen, 1 echt achter de kassa en 1 om de grote dingen te scannen, want ja het lijkt net een Makro, maar dan nog groter met grotere spullen en hoeveelheden. Bij de uitgang staan ook 2 mensen om te checken of je wel echt betaald heb. En als je dan naar buiten gaat en je bent je auto kwijt heb je een heel groot probleem, want het is zo groot je gaat je auto nooit meer terugvinden.

We zijn ook een paar keer deze week naar Walmart geweest, dat is eigenlijk hetzelfde als Cosco, maar dan heet het Walmart. Bij Walmart kwamen we een ander gastgezin tegen die vlakbij ons woont. Hun hebben het al veel vaker gedaan en helpen mijn gastgezin daarom ook met veel dingen, want er is een nieuwe coördinator hier en die weet nog niet zoveel en laadt dus niks weten. De coördinator zou mij ook dinsdag bellen en ik heb nog steeds geen belletje gehad, achja het gaat helemaal goed dus heb ook geen belletje nodig. Ik ben wel blij dat ik bij deze familie heb, want die familie was wel big. Echt wel heel erg big. Ze waren wel echt super aardig en krijgen een Deense meisje. Vanavond gaan we bij hun bbqen zodat ik alvast met haar vrienden kan worden (hopelijk) en dan heb ik alvast iemand op school. Bij Walmart staat ook een Redbox, super handig want je kan daar videos lenen voor heel goedkoop en zo weer terugbrengen.

Van de week zijn we ook bij de tante van Brad geweest. Daar schrok ik wel een beetje van. Het was echt een rotzooi, een bende, niks was opgeruimd. Er lag denk ik nog afval van 2 weken geleden. Gelukkig zijn we ook niet heel lang gebleven.

Als ik me ga vervelen, na school, na dans (als ik de try-outs niet haal ga ik naar de gym) dan kan ik altijd nog gaan paardrijden. Want naast ons hebben ze een paar paarden staan. Ik heb hier altijd wel iets te doen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mam:
    27 augustus 2018
    Zo te horen krijg je niet eens tijd om je te vervelen vrouwke...na school bezigheden en hobbies genoeg en anders kun je altijd Brad nog helpen met graszoden leggen 😛
  2. Oma Hoogenboom:
    28 augustus 2018
    Hoi Dena fijn dat het goed gaat met jeOok dat het op school naar je zin zal gaan !!dikke kus!👄