Je kent me....

8 november 2019 - Ellensburg, Washington, Verenigde Staten

HoiHoi!!

Sorry sorry sorry dat het zo lang geduurd heeft voor een nieuw verhaal, want ik heb echt wel mega veel beleefd. Zoals de titel al zegt, je kent me, ik ben druk met alles. Het is nu ondertussen 11 uur s'avonds en normaal zou ik om 10 uur al slapen, want ik train om half 7 s'ochtends en na mijn klassen. Dus ja, 2x per dag, dus veel slaap nodig. Maar waarom ben ik dan nu nog wakker? Het dansteam besloot (jaja, door mij) om mid-season try-outs te doen. Er waren een paar meiden gestopt en ze wilden gewoon een wat groter team. Ik was totaal niet zenuwachtig, al weer een jaar niet gedanst, maar he, als ik het niet haal, dan niet toch. 30 meiden deden auditie, we deden techniek en leerden daarna een dans aan die we moesten laten zien. De techniek ging natuurlijk niet al te best, maar gewoon lachen en zwaaien toch? En ja, IK HEB HEWT GEHAALD. Van de 30 meiden hebben ze 5 aangenomen. In totaal zijn er nu 27 mensen in het team en het is een echte familie, heerlijk, een groep erbij die ik echt wel kan gebruiken ;).

Wat heb ik voor de rest allemaal gedaan? Even denken. Er was een cheerleaders clinic. De cheerleaders hielden gewoon een open dag om alles erover te leren en daar ben ik natuurlijk naartoe geweest. Ik paste er echt wel tussen. Die stunts, nog nooit gedaan, maar ze fluisterde me toe dat ik er beter uitzag dan een paar die het al jaren deden. Haha oeps... Dus wie weer cheer volgend jaar? Of blijf ik in het dansteam? En ik hoorde de rugbymeiden (rugby?? ja rugby) ook al dat ze mij erbij willen volgend jaar... Wat het wordt zien we volgend jaar wel.

Ondertussen heb ik zoals de meeste van jullie wel weten ook een baantje gevonden in het the international office. Het zijn best weinig uurtjes per week, maar het is een begin. Volgende week is er een open sessie voor mensen die in de gym willen werken, in de front desk, als instructor of als personal trainer, en laat ik dat hier nou eens allemaal kunnen doen, want ze leiden je er ook nog eens voor op. Dus daar ben ik me nu ook voor aan het voorbereiden.

Met mijn klassen gaat het super goed, super makkelijk natuurlijk weer net als vorig jaar. Één van mijn klassen is ietsje lastiger, maar iets is ook niet heel veel he. Verder heb ik veel afspraken gehad met advisors voor mijn major, wat ik dus echt ga studeren. Want zoals ik in mijn vorige blog zei, hier hoef je niet meteen te kiezen wat je wilt studeren, in de eerste 2 jaren heb je veel algemene klassen. Maar Ik ben nu al wel officieel ingeschreven in de college of Business. Dus Business wordt het wel. Maar wordt het Economics? Of word het Business Administration (bedrijfskunde) met een specialisatie in human resource, of marketing, of personal finance, of ga ik er 2 of 3 doen? En ga ik een minor in Sports Business doen, of in Event management, of Hotel, of Tourism, of Wine? Of allemaal? Nog geen idee. Ik ben van plan elk kwartaal 18 credits of meer te nemen. 18 is de max, maar je kan er natuurlijk altijd overheen als je een goed verhaal erbij hebt en overtuigend ben dat je dat kan. Nou, Dena kan dat wel, maar laten we het nu nog maar even bij 18 houden.

Waarom ga ik nu ook eigenlijk nog niet slapen, aangezien het laat is en Dena altijd vroeg slaapt? Omdat ik tot minimaal 12 uur op moet blijven. Klas inschrijvingen voor volgend kwartaal voor de DHC (honors college) beginnen voor de freshmen (ik dus) vannacht om 12 uur s'nachts. En er is dus één klas die ik heel graag wil, maar helaas wil iedereen die heel graag en zijn de freshmen de laatste die mogen kiezen. Dus er zijn zo een 4 plekken vrij voor 80 eerstejaars die ook die klas willen. Ik ga mijn best doen. Voor de rest word het een economische klas, een business klas, een accounting klas, en dan of die bergbeklim klas, jaja een honors klas waar we gaan bergbeklimmen, of nog een business klas. Dat is dus wel veel wiskunde voor iemand die een jaar uit de wiskunde is, duimen dat ik in de honors klas terechtkom!

Dit weekend ga ik mijn gastgezin en vrienden bezoeken waar ik volgend jaar was. Ik kan niet wachten. Gratis eten en wassen. Ik ben natuurlijk een arm studentje hier net als iedereen.

Dit was het denk ik wel weer voor vandaag. Een iets kortere blog, ik ben ook vast wat dingetjes vergeten, maar het gaat dus mega goed. Ik en mijn kamergenoot zijn echt gemaakt voor elkaar, heb een vrienden groepje met een van mijn beste vrienden van vorig jaar, ik doe lekker mijn dingetjes, zeker nu ik ook weer begin met dansen. Heerlijk leventje!

Kusjes en tot gauw!

Dena

1. Lisette:
    Klint geweldig! Veel plezier🥰
  2. Annette:
    8 november 2019
    Druk druk druk volgens mij heb je niet eens tijd om te slapen😂😂😂. Fijn om te lezen dat je je draai helemaal hebt gevonden. Veel plezier dit weekend bij je vrienden en host ouders van vorig jaar 😘😘
  3. Annette:
    8 november 2019
    Druk druk druk volgens mij heb je helemaal geen tijd om te slapen 😂😂😂. Fijn om te horen dat je je draai hebt gevonden. Veel plezier dit weekend bij je vrienden en host family van vorig jaar 😘😘
  4. Regina:
    8 november 2019
    Super dat je daar je plekkie heb gevonden maar idd wat een hoop te doen maar ook dat past bij dena heel veel plezier en geniet meis😘
  5. Mariëlle:
    8 november 2019
    Lekker druk bezig!! Geniet er maar van groetjes
  6. Oma Hoogenboom:
    8 november 2019
    Hoi Dena,fijn dat je je draai hebt gevonden,gaat er maar lekker tegenaan maar dat je het wel kan overzien hoor!!geniet van je weekend en tot een volgende keer!!😘liefs van ons opa en oma
  7. Annelies Hoogenboom:
    9 november 2019
    Superleuk allemaal Dena! Geniet er van!!